زیبایی از
شون می‌روید

زیبایی از شون می‌روید

جنگل‌ها ریه‌های زمین هستند و آینده ما و تمام موجود زنده این کره خاکی به وجود آن‌ها وابسته است. این روزها قطع بی رویه درختان و تخریب جنگل‌های چند هزار ساله در اثر گرمایش زمین، آتش سوزی و غیره، علاوه بر آنکه باعث نگرانی دوست داران محیط زیست شده، باعث به خطر افتادن آینده زمین نیز می‌شود.
بنابراین هرگونه اقدام در جهت حفظ طبیعت زیبای ایران و جهان، وظیفه حیاتی انسانی و اجتماعی ما است. به همین علت، برند شون " کمپین زیبایی از شون می‌ روید " را آغاز کرد.


درختکاری با شون

شون به عنوان برندی دوستدار طبیعت قصد دارد که در کمپین زیبایی از شون می ‌روید، برای احیای جنگل‌های ایران قدمی موثر بردارد.
اگر شما هم مایل هستید که در این حرکت همراه شون باشید، کافی است عکس 5 محصول استفاده شده یا در حال استفاده را به دایرکت اینستاگرام schon.ir@ ارسال کنید. شون پس از دریافت عکس، نهالی را به نام شما در روز درختکاری خواهد کاشت. درج نام شما بر روی تابلویی زیبا در کنار نهال، هدیه شما را به طبیعت همیشگی خواهد کرد.



عکس‌های ارسال شده دوستداران طبیعت برای کاشت نهال


در پایان کمپین در روز درختکاری، پس از بررسی محیط زیست ناحیه انتخابی، کاشت نهال‌های بومی منطقه با کمک گروه <<یکی هستیم>> انجام خواهد شد.
گزارش فعالیت‌های کمپین درختکاری شون را اینجا ببینید.


خلاقیت و زیبایی گیاهی با شون

در طول کمپین با هدف ترویج زیبایی و خلاقیت در کنار کمک به طبیعت، می‌توانید در ظروف خالی شون، گل یا گیاهی را به انتخاب خود کاشته و پس از تزئین، عکسی زیبا از آن را با هشتگ #زیبایی_با_شون در پیج اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید (در صورت پرایوت بودن پیج می‌توانید آن را دایرکت کنید) تا در قرعه‌کشی ماهانه شون شرکت کنید.
این کار علاوه بر زیبا کردن محیط زندگی شما، مانع از دور ریز ظروف خالی در طبیعت شده و از محیط زیست حمایت می‌کند.
در پایان هر ماه قرعه‌کشی در پیج اینستاگرام شون برگزار شده و جوایز به برنده‌های خوش شانس اهدا می‌شود.

عکس‌های خلاقانه ارسالی از کاشت گل و گیاه در ظروف خالی شون

مقاله‌های مرتبط با کمپین زیبایی از شون می ‌روید

۳ دلیل بسیار مهم استفاده از لوازم آرایشی گیاهی و طبیعی
زیبایی و طبیعت همراه مسابقه‌ها و جایزه‌های دوست داشتنی

ایده‌های پیشنهادی شما برای آینده‌ای زیبا و سبزتر

[comment]